CONTENT MARKETING
3 formule de copywriting ușor de implementat de către oricine
Totul este mai ușor și intuitiv atunci când ai o formulă, iar scrierea textelor nu este o excepție. Textele care captează atenția și vând nu sunt doar despre cuvinte alese bine, ci și despre structurarea mesajului într-o formulă corectă și cu impact.

Folosind formule testate, poți obține rezultate într-un timp mai scurt și eficient.
Găsește mai jos 3 formule simple, explicate și ușor de implementat de către oricine:

1.Formula PAS (Problemă - Agitare - Soluție)

Formula PAS menționează problema pe care o are audiența ta, o prezintă mai intensă pentru a sublinia importanța identificării unei soluții, concentrându-se pe un disconfort emoțional și apoi oferă produsul / serviciul ca soluție.
  • Problemă – Identifică o problemă reală pe care o are audiența ta.
  • Agitare – Amplifică frustrarea sau disconfortul cauzat de acea problemă.
  • Soluție – Introdu produsul sau serviciul tău ca soluția ideală.

2.Formula FAB (Features - Advantages - Benefits)

Formula FAB se concentrează pe prezentarea produsului sau serviciului, demonstrând valoarea acestuia.

Features (Caracteristici) – Descrie caracteristicile produsului sau serviciului.
Advantages (Avantaje) – Explică ce îl face unic sau superior.
Benefits (Beneficii) – Prezintă impactul pozitiv pe care îl are asupra vieții clientului și cum îi va rezolva problema, necesitatea sau dorința.

3.Formula BAB (Before-After-Bridge)

Această formulă se bazează pe ilustrarea situației în care clientul a obținut ceea ce dorește și prezentarea produsului sau serviciului ca soluția necesară pentru a ajunge în acea situație ideală.

Before (Înainte) – Descrie situația problematică în care se află potențialul client.
After (După) – Arată cum ar arăta situația ideală, fără acea problemă.
Bridge (Pod) – Prezintă soluția, produsul sau serviciul, care face posibilă tranziția de la situația inițială la cea dorită.

Atunci când prezinți situațiile Înainte și După, apelează la emoțiile potențialului client și la cum situațiile respective îl fac să se simtă.