CONTENT MARKETING
Educarea potențialilor clienți în B2C - cum îți aduce asta vânzări?
Educarea - dar nu ca la școală!

Educarea potențialilor clienți este un instrument bun în strategia de comunicare pentru afacerile B2C, care poate transforma potențialii clienți nehotărâți, în clienți fideli.
Deseori în sfera B2C, deciziile de cumpărare sunt influențate de o serie de emoții sau impulsuri imediate, astfel conținutul de educare devine o metodă eficientă pentru a capta atenția și menține interesul potențialilor clienți.

Iată cum strategia de educare a clienților contribuie la creșterea vânzărilor:

1.Construiește încredere și credibilitate în brand (și în oamenii din spatele brandului)

În special brandurile noi pe piață, se confruntă cu problema lipsei de încredere și credibilitate din partea clienților. Prin conținutul de educare a pieței, care captează atenția și transmite o valoare reală, potențialii clienți dezvoltă mai multă încredere în brand și în produsele / serviciile acestuia.

2.Diferențiere față de competiție

Nu reinventează nimeni roata, însă conținutul educativ este o oportunitate de diferențiere pe piață, abordându-se într-un stil creativ și specific brandului tău, precum și integrând echipa de oameni din spatele brandului.

3.Deschide oportunități de up-sell și cross-sell

Clienții informați în domeniu sunt mai deschiși la propuneri de noi produse sau upgrade-uri. Astfel, în cadrul conținutului de educare, poți integra prezentarea (directă sau indirectă) a mai multor produse care satisfac diverse nevoi / dorințe ale clientului.

Totuși, când vorbim despre educare, evităm cât mai mult ideea de predare plictisitoare ca în școală.
Pentru un impact bun, informația trebuie împachetată într-un mod succint, creativ și cu un grad ușor de înțelegere pentru potențialii clienți, abordând direct problema sau dorințele acestora.