CONTENT MARKETING
Tipuri de conținut adaptate etapei din pâlnia de vânzări
Dacă ești antreprenor sau specialist care dorește să atragă clienți în online, ceea ce îți hrănește activitatea nu sunt doar vizualizările, ci vânzările. Astfel, strategia ta de comunicare are nevoie de o pâlnie de conversie, care să transforme utilizatorii în clienți fideli.

Conținutul prin care comunici, trebuie și acesta, adaptat la etapa din pâlnia de vânzări la care ne aflăm, pentru a capta atenție și a o ghida pe tot parcursul procesului de cumpărare.
Un model clasic este AIDA (atenție, interes, dorință, acțiune), iar în continuare vom analiza diverse tipuri de conținut pe care le poți încadra la fiecare din aceste etape.

1.Atenție

Primul pas, este să captezi atenția audienței. Optează la această etapă pentru hookuri care captează vizual atenția, titluri interesante, scenarii amuzante cu care audiența rămâne conectată și abordarea directă a problemei potențialului client.

Pentru că ne aflăm la primul pas din pâlnie, nu strică niciodată un boost pentru a ajunge la o audiență mai mare. Reclamele pe platformele relevante business-ului tău ne ajută să comunicăm către o audiență mai extinsă într-un timp mai scurt, și desigur - targetată pe interese.

2.Interes

Odată ce am captat atenția, provocarea următoare este să o menținem. Reține: supriza captează atenția, interesul o menține.
Astfel, misiunea noastră la acest pas este să livrăm valoare reală către public, pentru a-l menține conectat cu noi.
Optează pentru conținut informativ și subiecte direct pe problema, necesitatea sau dorința clientului. Astfel, vei transmite încredere și vei păstra audiența conectată cu ceea ce comunici.

3.Dorință

Dacă am păstrat utilizatorul până la această etapă, înseamnă că acesta are deja un interes față de produsul / serviciul tău. Următoarea provocare este să transformăm interesul în dorința de achiziție.

Aici, conținutul ar trebui să comunice despre cum produsul / serviciul poate îmbunătăți viața clientului.
Cea mai ușoară metodă pentru a demonstra acest lucru, este prin a prezenta cum a îmbunătățit deja viața altor clienți.
Distribuie experiențele și recenziile altor clienți - sincere, autentice și convingătoare.

Un alt instrument pentru a trezi impulsiv dorința de achiziție - sunt reducerile și ofertele limitate în timp.

4.Acțiune

Ultima etapă: avem atenția, interesul și dorința audienței. Tot ce ne-a rămas de făcut, este să îi îndreptăm către acțiune.

Aici comunicarea trebuie să fie cât mai simplă, clară și directă, pentru a face procesul de achiziție unul ușor și intuitiv.

Folosește Call To Actions simple și directe pentru a direcționa audiența către acțiune și optimizează pagina de destinație pentru a finaliza procesul acolo.