COMMUNITY MANAGEMENT
De la clienți la ambasadori de brand: cum să construiești o comunitate în jurul afacerii pe social media
Accelerează creșterea vizibilității afacerii tale prin oameni. Social Media este despre oameni: oameni care povestesc, oameni care distribuie conținut, oameni care au o influență asupra comunității acestora (oricare ar fi dimensiunea acesteia) și oameni care ascultă.

Brandurile de succes înțeleg acest lucru și pe lângă promovarea produselor/serviciilor, pun un mare accent pe community management, crearea unei relații durabile cu urmăritorii din online și fidelizarea acestora.

Totuși, cum ajungem de la un client fidel al brandului, la un ambasador care promovează afacerea ta prin prisma personalității și comunicării sale, către o audiență deja formată și caldă?

1.Transmite valoare

Pentru a menține interesul continuu al urmăritorilor, este necear să transmiți continuu valoare. Primul pas este să captezi atenția utilizatorilor, al doilea - să o menții prin conținut engaging, cu care aceștia rezonează și care oferă valoare.
Gândește-te la ultimele 5 lucruri pe care le-ai distribuit pe story din conținutul altor pagini. Au fost subiecte cu care ai rezonat sau pe care le-ai considerat de valoare pentru tine, nu-i așa?

2.Recunoaște și recompensează fidelitatea

Motivează audiența fidelă pe social media, care interacționează constant cu conținutul tău sau promovează produsele / serviciile tale.

Tip: Include o reducere de x% pentru următoarea comandă atunci când clientul postează un story cu produsul achiziționat.

3.Colaborează cu creatori de conținut

Atunci când te orientezi spre creatori de conținut cu o audiență mai mare, putem discuta despre colaborările strategice, în baza unor termeni și condiții.

Când apelezi la acest instrument, sfatul nostru este să alegi creatorii ale căror valori sunt potrivite brandului tău și, să ai încredere în aceștia, lăsând o libertate creativă. În mod normal, această colaborare se va desfășura în limitele unui brand guide și reguli, însă, aceste limite nu ar trebui să oprească autenticitatea și creativitatea creatorului.