Fiecare brand luptă pentru a capta atenția și interesul potențialilor clienți prin conținut relevant și atractiv, iar necesitatea de diferențiere și de a ieși în evidență este din ce în ce mai mare. Totuși, deseori, generarea constantă a ideilor noi pentru conținut, poate fi o provocare.
Nu mereu trebuie să reinventezi roata pentru a ieși în evidență. Adaptarea categoriilor universale de conținut care au demonstrat deja rezultate, la valorile și personalitatea brandului tău, îți poate salva timp și genera rezultate rapide.
În continuare vom discuta despre 3 categorii de conținut testate, care funcționează pentru (aproape) orice industrie.
1.Povestea afacerii
Oamenilor le plac poveștile, iar poveștile - vând foarte bine. Integrarea storytelling-ului și a valorilor de bază a afacerii tale într-un mod creativ, crează interacțiune cu publicul și transmite empatie, umanitate și cel mai important - încredere. Clienții se simt mai aproape de brand atunci când simt o conexiune personală cu oamenii din spatele brandului.
Fie că este o afacere de familie, visul tău de când erai mic sau din contra, o întorsătură neașteptată dar de succes din viața ta - povestește audienței tale.
2.Conținut uman și de entertainment
Primul gând pe care l-ai putea avea acum ar fi “dar industria mea e prea serioasă pentru entertainment”. Este oare?
Conținutul de entertainment nu înseamnă doar dansuri pe TikTok sau situații ieșite din comun, prin care nu dorești să te prezinți. Într-adevăr, atunci când lucrăm cu acest tip de conținut, trebuie să fim atenți și la imaginea pe care o dorim promovată, audiența țintă cu care lucrăm și personalitatea persoanei care apare în video.
Totuși, cu puțină creativitate și atenție, orice industrie poate integra scenarii cu umor și umane în comunicarea de marketing.
3.Recenzii clienți
Dacă există un lucru general valabil pentru orice industrie, este faptul că recenziile pozitive și autentice cresc încrederea din partea potențialilor clienți, și, respectiv - probabilitatea unei vânzări.
Promovarea word of mouth este de departe cea mai trustworthy și cu cea mai bună rată de conversie. În era digitală, această își lasă amprenta în recenziile clienților pe online.
Integrează feedback-ul clienților mulțumiți în postări (grafice, video), pe site și în alte materiale promoționale.
Integrează și adaptează aceste categorii de conținut în comunicarea brandului tău.